onsdag 24. august 2011

Jepp, da har jeg fullført to bilder til....

..prøvde først å endre på  de to første jeg laget,  men da ødela jeg dem totalt...typisk.   Så laget jeg to bilder i varmere toner og syns fortsatt dette er fryktelig morro!! Men jeg undrer underveis...går det an å bli skikkelig fornøyd med det en lager selv? Det har jeg aldri blitt..er det et tegn på at jeg bør bruke tiden på andre ting tro?...Lurer på om proffer blir fornøyd med sitt? Kanskje Picasso rev seg i håret som jeg gjør når han var ferdig med maleriene sine?? Tihiii


3 kommentarer:

  1. HAHAAAA, jeg sammenliknet meg selv med Picasso!!! Har jo tross alt laget 4 bilder!!! Tenkte meg ikke helt om der assa...sorry...

    SvarSlett
  2. Griiiiiselekre syns jeg Lise!!!! Virkelig!!! Syns du er kjempeflink jeg :0)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk, Gunn Hege. Det var snilt:)

    SvarSlett