onsdag 15. juni 2011

Dilla på decoupage

Kan jo ikke skrive om lykkedrypp i hverdagen uten å nevne min nye hobby <3 Decoupage er kjempegøy og det gjør meg så glad når jeg endelig finner tid til å leke litt med hobbyen min <3 Jeg tror alle mennesker har en trang til å "skape" et eller annet. Noen lager film, noen lager mat, noen lager hus osv. Vi er jo skapt i "Guds bilde", så den skaper-trangen har vi vel fra Faderen vår <3 Jeg har fått dilla på å lage bilder...liksom bestemme selv hvordan bildet skal se ut. Er noe vanedannende med det altså...ille morro<3  Her er de to aller første bildene jeg laget. Og snart skal jeg legge ut de jeg er i gang med nå. Må jo dele skaperverket mitt med dere:)


1 kommentar:

  1. Så herlig! Visste ikke at du var kunstner også! Tusenkunstner faktisk :-)

    SvarSlett