tirsdag 14. juni 2011

Blogger for å nyte mer....

En fiks idê egentlig. Enkelte dager river jeg meg i håret av ren frustrasjon over huset mitt og alle mine gamle gårdsbygninger. Men samtidig så har jeg en inderlig forkjærlighet til det gamle, slitne,antikke og lune... Daglig tar jeg beslutninger om å stoppe opp og nyte de øyeblikkene,menneskene og de tingene jeg elsker. Så min fikse idê i dag var å blogge om noen av de. Legge ut bilder og dele noen av mine daglige lykkedrypp... på den måten kan jeg ta enda litt mer tid til å nyte disse selv.
I dag har jeg med glede og takknemlighet tenkt på den eldste delen av låven. Den er så vakker, gammel og unik. Full av historie fra mennesker og dyr som har bodd her på gården de siste hundre årene. Mitt profilbilde taler for seg selv synes jeg. Enda dette viser bare en brøkdel av den gamle låven. Jeg elsker dette bildet!

3 kommentarer:

  1. Hallo du. Dette så koselig ut. Har du kuttet ut den andre bloggen? Gleder meg til flere lykkedrypp. Kjempestor kos fra meg :)

    SvarSlett
  2. SÃ¥ poetisk! Lykkedrypp! KJempeflink du er!

    SvarSlett
  3. Takk for det:) Skal nok dryppe mer her inne <3

    SvarSlett