mandag 10. oktober 2011

Fikk plutselig lyst til å produsere litt igjen...

Får liksom litt dilla i perioder, så i går og i dag har jeg dekorert noen små glass som ble til lykter og noen kubbelys. Mens jeg satt her og jobbet, så sa sønnen min på 9 år " Mamma! Nå fikk jeg lyst til å tegne! Har du hatt sånn før? At det plutselig kiler i magen, og du bare MÅ tegne??" "Ja" svarte jeg. -"En trang til å skape noe liksom?" sa jeg. Da lo han "Haha, JA! DET er det, får lyst til å skape noe!"
Denne lille samtalen fikk meg til å tenke på det som står i de første sidene i bibelen! Gud skapte oss i sitt bilde. Altså til å være lik Han. Og HAN har jo skape-trang! Det er DER vi har det fra <3 Det var dagens lille lykkedrypp fra meg <3 
Dekorerte noen lykter

Litt artig med 50-60 -talls

Hvorfor ikke bruke noter?

Vintage

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar